Kalite Politikamız

LAGEDO KALİTE POLİTİKASI

Lagedo kalite politikası, aşağıda belirtilen ilkeleri içermektedir:

  1. Müşteri odaklılık
    Amacımız, müşteri beklentilerinin gerçekleşmesi ve mümkün olduğunca bunların ötesine geçilmesidir. Algılanan kalite, bizim için çok önemli bir unsurdur. Müşterilerin kalite kriterlerinin gerçekleşip gerçekleşmediğine yine müşteriler karar vermektedir. Bu nedenle tüketicinin herhangi bir aksaklıkla karşılaşmasını önlemek için daima gerekli olan her şeyi yaparız
  2. Sürekli iyileştirme
    Kalite yönetim sistemimizin amacı, ürünlerimizin, çözümlerimizin ve süreçlerimizin sürekli olarak iyileştirilmesinin sağlanmasıdır. Bu, bütün Lagedo bölümleri için geçerlidir.
  3. Taahhüdümüz
    Yönetim seviyesinden alt kademe çalışanlara kadar bütün çalışanlar, yüksek kaliteli ürünler ve hizmetlerin gerçekleştirilmesi ve bu kalitenin arttırılması için sürekli çaba gösterilmesinden sorumludurlar.
  4. Uygunluk ve kalite
    Lagedo politikalarımız, yönetmeliklerimiz ve süreçlerimiz, yasal şartlara, uluslararası standartlara, tüketici ihtiyaçlarına ve deneyimlerimiz ve uzmanlığımıza dayalıdır. Bunlara ilişkin bilgiler sıkı uyumluluk ile birleşerek kalite yönetim standartlarımızın temelini oluşturur.
  5. Ölçülebilirlik ve şeffaflık
    Ürünler, hizmetler ve süreçlere ilişkin uygun kalite kriterleri ve önemli performans göstergelerinin (KPI) seçilmesinin yanı sıra kalite raporları, Lagedo’da etkin kalite kontrol döngülerinin temelini oluşturmaktadır.
  6. Başlangıçtan itibaren kalite
    İlk aşamadan son aşamaya kadar, ürünler ve süreçlerde kaliteye önem veririz. Hataların ve kusurların meydana geldikten sonra düzeltilmesi yerine en başından önlenmesi için tedbirler alınmasına odaklanırız. Bu nedenle sürekli olarak önleyici kalite güvence yöntemlerini ve araçlarını kullanırız.
  7. Kalite risklerinin erken belirlenmesi
    Muhtemel kalite risklerinin mümkün olduğu kadar erken belirlenmesi, bu risklerin değerlendirilmesi ve bulgulara dayalı olarak kalıcı iyileştirilmeler sağlanması için elimizde bulunan bütün veri ve bilgi kaynaklarını kullanırız.
  8. Problemlerin kesin olarak çözüme kavuşturulması – verimliliğin arttırılması
    Sistematik problem çözümü, hatalarımızdan ders çıkarmamıza yardımcı olur ve hata veya kusurun kök, nedenini derhal ve kesin olarak bertaraf etmemizi sağlar. Kök nedenler, teknik veya süreç kaynaklı olabilir. Hatalardan çıkardığımız dersleri, Lagedo’nun daha verimli olması için benzeri durumlara uygularız.
  9. Tedarikçilerimizin rolü
    Tedarikçilerimiz, ürünlerimizin ve çözümlerimizin kalitesinde temel bir yol oynamaktadırlar. İş ortaklarımızın, bizimle aynı kalite standartlarına uymalarını sağlarız.
tr_TRTurkish